onsdag 2 januari 2013

Ser verkligen fram emot detta året!!!
Har verkligen börjat så himla bra!!
Framtiden ser ljus ut å andra sidan blir den ju vad man gör den till!!
Alltså bara bättre och bättre!
Idag blev jag å tjejerna hämtade i räservolvon för en stund på brödboden!
De fikade fort sen lekte de ute nån timma så mamman kunde snacka bort en stund!
Tiden går så fort när man har roligt!!
Men så skönt det är ändå med stora ungar som klarar sig själva!
Även om det ska bli supermysigt med den nya krabaten i vår!
Längtar en del efter värmen oxå måste jag säga!!
Men tiden rusar ju så snart sommar igen!!

Känner mig knappt gravid....väldigt lugn unge måste jag säga!
Är bara tidiga mornar eg!! Det bådar ju rätt så gott....
Vilda var ju sjövild från att hon kom in i magen!!
Och det håller i sig en del :-) 
Nej nu....ska dom där tomtarna stå på bänken eller nei kartongen??
Kan inte riktigt bestämma mig!
Nej disken först...sen kaffe sen kanske...
Fast då är det väl dax att laga mat igen!!
Ni märker jag är djup idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar