söndag 20 januari 2013

Sjukt bra helg!
Sjukt nöjd!
Genomförskyld men lika glad för det!
Fick pussa på min Wilma lite innan skolan!
Det var härligt! Hon har ju varit på äventyr hela helgen hemma hos mormor!!
Och jag har varit på bio med min kille å fint släptåg!
Eller jag som fick lägga mig lite bredvid var kanske släptåget!
Ja jag klarade inte av att sitta.....ont i ryggen så en ledig soffa passade mig bra!
Filmen var sådär men det var en trevlig stund!!
Å kinamat smakar ju alltid bra!!
Annars tar jag det lugnt!
Mindre ansträngning är en stor ansträngniing!
Trots det så älskar jag att vara gravid!
Mår såååå himla bra i huvudet å själen!
Nu ska jag dricka upp mitt te!
Sträcka ut i soffan å vänta på att lilltjen vaknar får vi se vad vi hittar på!!
Have a nice monday!

1 kommentar:

  1. Använder du det bäckenbältet som jag tog med? Det hjälpte mig att ha det en stund varje dag

    SvaraRadera