måndag 14 januari 2013

Jaha vad rastlös jag blev!
Hade ju varit smidigt om jag hade syrrans städintresse...när  jag har en stund över menar jag!! Peter är och badar med barnen, mitt huvud orkade inte idag!
Och jag vill inte bli sjuk!
Så vila vila...men nu är jag inte så sugen på att vila mer!!

Idag hängde vi på öppna!!
Konstaterar att jag absolut inte passar ihop med de där hästsvansmammorna..
Puh...well i höst ska jag ge babyleken en chans....av en enda anledning eg!
Haha 
Ja jag skrattar högt men säkert ingen annan!!
Långt dit hur som helst!!
Lunch på brödboden med finaste sällskapet!
Förlåt jag glömde instagramma men så blir det när man har trevligt!
Hem..barnen lekte för fullt med kompisar!
Jag fick skäll för jag valde att luncha å hade visst inte eldat någonting så kallt var det hemma....Oups!

Nu kan jag bara besatt tänka på godis, smågodis i mängder....ni vet sånna där billiga gelegodisar, de där storpacken...kartongerna med färgämnen !
Ge hit!!

2 kommentarer:

  1. Haha ser framför mig hur du mosar in nävar m gelé godisar för att sedan inse hur äckligt det eg va ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vinka som en tok till Vilda men hon undra väl va de va för Vilde som höll på:-) så kul ja e va!! Haha!! Love ya!!

    SvaraRadera