torsdag 10 januari 2013

Jag tror inte att facebook är något för mig längre eg!
Kan man dölja alla statusuppdateringar?
Jag orkar inte se på hur alla söker uppmärksamhet vid flera tillfällen varje dag!
Och hur de flesta gör en stor grej av nåt påhitt!
En gång om dagen borde vara max man kunde skriva!!
Nåt slags lås kan de väl ordna de som kan sånt där..!
För faktiskt jag tycker om att kolla på syrrans bilder, på mammas bilder å på några flers bilder.
Jag tycker att det är otroligt trevligt med en enkel mailfunktion!
Det är kul att man kan snabbt å lätt ta kontakt med många man bor långt ifrån!
Och ja jag kan ju bara låta bli att logga in eg!
Faktiskt, för det är bara nåt beroende jag skaffat mig.
Jag behöver inte kolla!
Jag får ju ett meddelande om det är någon som skrivit mail eller något som är riktat till mig!
Hintar är jag ändå inte intresserad av!
För att läsa om att alla är sjuka varje dag är inte ett dugg intressant faktiskt!!
Jag tänker iofs mest att jag måste vara den friskaste människan på jorden!!
Eller nåt! 
Men det händer inte mycket drama annars i livet...och att såhär slösurfa runt lite så funkar det väl eg antar jag, för faktiskt, att sluta med fb e svårare än att sluta röka!
Jag är väl för nyfiken antar jag!
Jag är väl som alla andra å vill vältra mig i andras olycka, eller vad är det eg det handlar om!!
Jag gillar oxå uppmärksamhet, men inte på det sättet!
Känner mig färdig med facebook!
Jag bloggar hellre *s*
Eller kanske ska börja ringa mera till mina vänner!
Och träffas på riktigt, det är bra mycket trevligare!
Ja så får det bli, men facebook var inte orolig, jag finns kvar å antagligen uppkopplad konstant via mobilen.....å kikar väl in allt som oftast, men jag missar massor....!!
Så är det något viktigt ring mig hellre!
Kan nog hända jag har nåt att skriva vid nåt tillfälle när jag känner mig ensam....
Oftast när Peter jobbar natt eller jag har jobbat hemifrån många timmar...!
Då kan lusten komma...att på nåt vis tro att jag är social om massa människor kan se vad jag skriver.
Nej mina vänner, jag vill hellre gå på symöte!!
FIXA!!

3 kommentarer:

  1. Fejsbok i ett nötskal! Mer sällan där inne nu men mer på Instagram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Insta is da shit!!!! Så jävla kul alltså!!!

      Radera