måndag 21 januari 2013

Måndagen är slut!
Jag har landat framför tvn! Under en filt med lite hårt laktits!
Men tv såhär på kvällen....nej det går inte!
Jag blir tokrastlös!!
Nyhetsmorgon är det enda jag eg gillar!
Men jag trönar å tränar!!
Ska ju sitta här å amma i 15 år sedan menar jag.....
Längtar jag mkt efter!
Börjar bli rikitgt tjock nu oxå!
Älskart faktiskt!
Jo visst är det trist med huvudvärken å lite andra plågor men bara jag kopplar av går det ju riktigt bra faktiskt!
Ordentligt med sömn å bra mat så löser sig det mesta!!
Även om mat är lite av en plåga för tillfället....vill helst kräkas upp allt!
Well det går i perioder!
Man kan väl leva på gröt å pannkakor!!

Å fy ja, jag blev sådär arg förut....sådär allt för arg.
Hatar det men ibland måste mamman tydligt sätta ner foten...kankse lite onödigt tydligt jagvet...trötta barn å sliten mamma...å hungriga på det!
Puh
VI var ändå fort goda vänner och tjejerna somnade gott efter bokläsningen!
Skönt!
Trevlig badstund innan oxå förresten!
Undrar om gubben vill umgås....detta var tråkigt!

2 kommentarer:

  1. Visste du att WHO rekommenderar amning t 2 års ålder å slutar man innan ska man ge ersättning å inte välling! Aldrig hört förut m de tycks ju inte ha tagit någon direkt skada m denna gång får jag väl göra rätt

    SvaraRadera
  2. Bara din karl som ville träffa mig idag.. Hmm.. Ja det dög ju så det var lugnt alltså men lakrits e ju för gott!!

    SvaraRadera