fredag 11 januari 2013

Fredag igen!
Och jag är hemma...sitter i soffan å dricker kaffe!
Funderar på om den fula granen kan försvinna idag!
Undrar oxå varför Peter drar ner persiennerna varje kväll...?
Jag hatar persienner!
Och vi bor mitt i skogen, vem bryr sig om den endaste som kan se in ser in?
Jag kan inte förstå det!
Tror jag ska skruva bort dom sen...för om de vill titta på honom när han spelar tvspel kan de gärna få göra det!
Slipper i alla fall jag bli sur när jag kommer hem.
Nej ingen motivation. Är lite sur idag!
Ser fram ändå mot fredagskvällen med mina fina barn!
Nu ska jag sova en timme så jag orkar!!

2 kommentarer:

  1. Nej, gör det inte. Ni kommer ångra er i sommar när ni vill se tv på dagtid

    SvaraRadera
  2. Needå, det är dom i lekrummet jag inte vill ha!!!
    De andra får så gärna va kvar *s*

    SvaraRadera