torsdag 17 januari 2013

250.000 dagens trissvinst!
Skoj! Det är roligt att se människor bli så glada!!
Men sambo?
Är det bara jag som tycker det låter tråkigt och stelt??
Det känns som om man inte riktigt gillar den där personen när man säger sambo!!
Allt annat är ok men sambo....nej fy vad det klingar tråkigt!!
Gör som mig...ändra statusen på fb bara så e du plötsligt gift!
Himla smidigt, varit gifta i flera år nu faktiskt, tiden går fort!!

Tänk igår, när vi hade äktenskapligt umgänge!
Nåt vi har varje kväll nu...känns konstigt!
Jag har ju ändå somnat med barnen i ca 10 år.....tar tid att vänja sig!!
Får tom jobba på detta att se på tv....programmen är ju så långa!
Jag blir rastlös.....
Men timmen med Mia gick fort!!
Vilka sjukt snygga bröst hon har den kvinnan!
Helt perfekt hela människan!
Jag vill ligga med Mia Skäringer!!
En vän vill ligga med Bullet!
Jag vill nog bara känna på hennes rövmuskler....vilka rumpor dom har!
Jag ska skaffa mig en gladiatorröv!
Har jag sagt det?
Säkert!!
Jobbar just nu på att fylla ut de flesta områden på kropp så jag har nåt att bygga med sen!
Ser jag mycket fram emot!!
Har för övrigt bara gått upp 3 kg!
Det är jag nöjd med!
Med tanke på hur lite jag tränat sen jag blev gravid!
Saknar att inte riktigt kunnspringa som jag vill.
Men jag är för rädd att spricka!!
Nej nu ska min smarta skalle vila sig!
Så jag e fit flr resten av dagen!!!

6 kommentarer:

  1. Jag kanske får börja träna på Gym 22 så finns det ju en större chans att träffa Bullet

    SvaraRadera
  2. Haha!! Ja om jag inte minns helt fel så fick hon barn precis innan inspelningen. Så du är snart där du med;-) Jag smakade på sambo och kom fram till att jag använder mig utav det när jag är sur lr vill verka alldaglig och tråkig. Så ingen frågar nåt mer liksom. Jaha.. Sambo.. Då finns det inget smaskigt att få reda på där.. Men förlovade!! Då jävlar haglar frågorna!! Gift e oxå tråkigt.. The end liksom..

    SvaraRadera
  3. Vem fick barn, Mia eller Bullet?

    SvaraRadera
  4. Mia:-) Bullet verkar inte vara barntypen. Men en ska aldrig säga aldrig!!

    SvaraRadera
  5. Jag läste iofs i QX att Bullet ville ha egna barn, jag hoppades att det skulle bli med mig ;-)

    SvaraRadera