lördag 12 januari 2013

Vilken bra start på dagen!!!
Upp...frukost...svida om till träningskläder!
Hämtad av Peppe å mötte upp en annan brud för lite Sh bam release!!
Önskar jag kunde träna varje lördag!!!
Men..snart så *s*
När jag e ledig lördagar...då kan jag ju jämt!!!
Supertrevligt å lite dans gör mig alltid sååå glad! Och svettig!
Och vem gillar inte att röra på höfterna och svettas samtidigt!!
Kan ju inte bli mycket bättre!
Well...jobbing några timmar sen hem å natta familjen!
<3
Och mig själv, det är det enda som jag tycker är lite tråkigt!!
Jag är på tok för trött på kvällarna, rastlös på något vis men ändå trött!!
Lillebror tar all energi sådär om kvällen!!
Fast han verkar hur pigg som helst!!!
Vi har förresten bra namn nu....(fast allt kan ju hända)
Men tvistar om följden!!
Visst ska man ha tilltalsnamnet först???
Säg ja bara, tänk på att jag är den gravida *s*

4 kommentarer: