söndag 14 oktober 2012

Söndagkvällen är här!!
Tjoho äntligen är helgen över!!
Har visserligen varit en härlig helg!!
Men nu är jag ledig ¨å gubben är hemma 3 kvällar!
Det gillar jag!!'

Så helgen då...Lördagen minns jag inte riktigt vad vi gjorde...!! Hmm..!
Vi var nog mest hemma å bara hade det skönt!!
Jag å tjejerna såg 2 kanonfilmer på kvällen å somnade sedan sött!!
Skönt med tidig kväll jag var ju komatrött!!!!
Idag har vi varit hemma hos mamma!!
Supertrevligt!!
Kollade in kusinen en sväng som åkte skridskor innan vi for hem!!
Nu leks det kombinerat med att kolla lite på tv!!
Jag ska bara snabbt avsluta här å kika sedan lägga mig i soffan å sova!!
Är lika trött nu och längtar efter att få kasta av mig kläderna å krypa ner i sängen!!!
Puh några timmar till!!! 
Oktoberlov nästa vecka oxå...dåligt med planer så måste fixa mig en plan i huvet ikväll oxå!
Så vi får en rolig å smidig vecka!!


1 kommentar:

  1. Ja du är verkligen en "gå-i-säng-tidigt-människa" :-)

    SvaraRadera