tisdag 9 oktober 2012

One more time!!

Ja nu var det ju officiellt!!!!!
BRÖDBODEN
Stod så fint där på skyltarna!
Syster Yster är ett minne blott!! Tack för alla trevliga stunder *s*



Mysfika avklarad!!
Lite frukt på ica!!
Vilda hämtad!
Mellanmål intagen och nu lite sofftid å barnprogram!!
Vilda gillar denna tiden ensam hemma med bara mamma!! Alldeles tyst och lugnt...
Inte en massa ungar som låter överallt!! Även om hon gillar dagis så är det skönt att komma hem och bara koppla av nån timma innan resten av dagen sätter igång i full fart!!
Tisdag idag!
Jag älskar tisdagar!!


4 kommentarer:

  1. Tycker nog ändå dom håller måttet, Brödboden! Det är ju i samma anda och så länge dom har massa gosaker kvar så är jag nöjd. Fast det kommer bli svårt att jobba bort namnet Syster Yster.
    Låter som du haft en härlig dag!!! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som fikaställe är de precis som förut, brödboden har ju levererat dit länge innan!! Men lunchen e inte alls så bra längre tyvärr! Å eg är det ju mest lunch jag brukar äta där! Synd jag äääälskade en del maträtter *s* Nu får jag visst laga mat själv!!

      Radera
  2. Nej den otroligt trevliga personalen saknar jag;-) och ja e en typisk Tibrobo så brödboden får kämpa lite.. Men villann's var väl okej;-)

    SvaraRadera
  3. Trist att alla goda kakor försvunnit, sånt hör ju till på ett fik tycker jag

    SvaraRadera