fredag 12 oktober 2012

Puh!!
Andra natten utan familjen....den är liiite jobbig!!
Samtidigt så är alternativet inte ett alternativ!!
Att vara borta 2 nätter på en vecka är bra mycket bättre än 8 timmar 5 dagar!!!
Mina små monster sover ju snart!!
Så de missar ju bara tid med mig pga jobb alltså kanske 6 tim denna veckan!
Är inte så himla mycket!!!
Skola är ju skola och en del av utvecklingen!! Så är det ju bara!!
Barnen mår jättebra av skola och dagis och utvecklas massor och växer upp till fantastiska
tjejer, är så stolt över dom varje dag!!
Mina små <3
Fast jag saknar dom i alla fall!! *s*
Så det så!!

Världens barn på tv med massa bra musik!!
Jag gillar välgörenhetsgalor!!! 
Så himla supersugen på att dansa!!!!!
Varför är det dans mitt i nätterna jämt...fattar ni inte hur trött jag är då???
Verkar inte så...synd!
Men nån kväll snart ska jag allt få komma ut....sova middag innan bara!!

Men åh hallå vilka fantastiska människor det finns!!
Jag vill oxå jobba mera med välgörenhet!!
Men vad väljer man....det finns för många som behöver hjälp!
Just nu är jag bara lite sådär svenssonengagerad i lite av varje!!!
Men ni ska veta att jag har tiden över att lägga på lite av varje faktiskt!!
Helst vill jag dansa å sjunga *s*
Men joodå jag förstår mina begränsningar minsann!!

Till något helt annat mina vänner!!
Vad är det med män som verkligen kan dansa....my god jag blir alldeles vild!!!

Vet ni vad....att människorna som besöker sin kära moske i fittja...skänkte 24 000 kr idag!
DET är bra det!! Sedan massa massa massa andra som skänker mer eller mindre!!
P4 närmare 6 miljoner kr tex!!
Yay! Se vad alla sorters människor faktiskt kan hjälpa varandra i världen!!
Jag gillar världen å varför kan inte hela världen bara leva tillsammans!
Tjoho börjar nästan närma mig nåt fröken sverige tal här...
Nejdå! Det kommer aldrig ske men i alla fall!!!
Men sitta här å inte ha nån att prata med gör en ju lite knäpp faktiskt!!!
Färga håret istället!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Ja gillar dina arbetstider grymt mycket!! Och välgörenhet håller du väl på med titt som tätt;-)
    Du ska ju hjälpa mig med Hörneboruset i vår, det är välgörenhet:-)

    SvaraRadera