måndag 15 oktober 2012

2 timmar har gått å vi har det toppen *s*
Tjoho håll i sig!!
Kan det bero på att vi alla sovit typ 12 timmar inatt!!
Ja jag å tjejerna då!!
Så himla härligt att vakna utvilad nån timma innan ungarna å bara gosa med min nakna gubbe!
Han stackarn som var tvungen att gå upp å jobba!!
(fast helt ärligt e de inte ett dugg synd om honom)
Att jobba är ju skoj! Å särskilt som han åkte nån gång vid halv 9!!
Vi har det sjukt lyxigt måste jag säga!!!
När jag gick upp å upptäckte att smöret var slut vägrade han dock komma hem med en leverans...
Hmm...tog visst bara 15 minuter på cykel fram å tillbaka påstod han oxå!!
Öhhh nehedu! Jag har ju inte ens klätt på mig å fixat håret...
Hade tagit mig en timma minst å bli klar!!
Så tjejerna fick ta flingor!!
Jag tar ofta philadelphiaost som smör!
Sjukt gott!

En kopp te å lite blogg nu så ska jag väl klä på mig!
Hämta kläder får jag visst order om här oxå!!
Är jag dig slav undrade jag lite sött...
JA fick jag som svar...well bara å gå iväg då....snart!!
Är ju livsfarligt å gå upp å se sängen stå där å ropa på mig!!
En liiiten vila tilll får det kanske bli *s*
Inte för att jag är trött men är ju så skönt!
Är nog min enda hobby för tillfället!!
Farligt!!!! Måste ut å springa!!!
Men när man känner sig konstant illamående tar det emot!
Fy no exuses eller hur är det nu!!!!
Ikväll blir det bad å jag har lovat Vilda att även jag ska hoppa i!!
Så passa er!!!

2 kommentarer:

  1. Lyssna på kroppen! Inte bra å slita ut den

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du ska bada säger Joanna=)

    Äh blir du för slapp nu blir du liggandes hela tiden hur kul är det då;)

    SvaraRadera