söndag 7 oktober 2012

"Mamma vet du hur mycket jag gillar dig och pappa och Arwen och Marina! 
Om man går hela vägen till Marina sen hem igen sen tillbaka
sen dit och tillbaka och dit och tillbaka och dit å så hem!!"

Gullunge!!
Vi har följt Wilma till skolan och nu vill vi se lite på bolibompa!
Fungerade imorse men efter en timme ca så bara slutar det funka!
Så himla tråkigt!
Fattar inte varör!!!!
Funderar på om den blir varm...testar nåt nu så får vi se!!!
*håll tummarna*
Jag är bara liiite trött på barbiefilm!!

Som vanligt igårkväll låg jag å kom på en kanongrej jag ville blogga om!! Och nu idag.... som bortblåst!
Så himla irriterande att det händer hela tiden! Var ju säkert nåt jätteintressant!!
Hmmm..as we speak jag tror jag löst tvproblemet!
*stolt*
OM jag nu gjort det, vågar inte ropa Hej riktigt än...men funkar än så länge!!
Måndag måndag fina måndag.....å jag bara svamlar här!!
Men nej jag kommer nog föredra tisdag tisdag sköna tisdag!
Räknar med en kanondag idag men bad till kvällen!!
Barna ska bada alltså!
Inte jag!!
Känner mig galet svullen å mår illa så jag tänkte rart titta på de små liven!!
Min älskling jobbar heeeeela dagen!! :-/
Så vi kommer få cykla å ha oss!!
Nu är det tur jag har cykelkärran!!
Måste bara skaffa nåt lyse till Wilma!!!
Går ju inte köra i mörkret...
Nej nu mera tv....ev somna här i soffan en stund!!

2 kommentarer:

  1. Då ses vi kanske i badhuset. Tänkte ev komma med Filippa när Kevin har crossträning! Puss

    SvaraRadera
  2. Hi hi, lite väl långt att gå kanske

    SvaraRadera