tisdag 2 oktober 2012

Men ÅHHHHHHHH!! Dumma tvantenn!!! När jag för en gångs skull sitter här redan kl 20.40...
Neej då ska inte nåt program funka alls...jag som kunde sappat för glatta livet vid det här laget!!
*stor suck*
Å min kille är iväg å roar sig så inte kan han gå upp på vinden å slå till den heller!!!
 Påminna mig själv i morgon att en ny ska införskaffas!!!!!!!!
Måste ju kunna se tv nu när hösten kommit hit till oss!! När det är tända ljus å mörkt å mysigt ute!!!
 Tur vi ändå har liiite belysning i trädgården! Våran baksida är ju annars kolsvart!!!
Framsidan oxå i prinsip om man bortser från 1 gatlampa!!
Otroligt att folk vill ha det så släck hos sig!! Kan jag inte fatta!!
Eller så är det just mysbelysning som gäller nu iofs!!

Shoppingen men min Wilma var kanon!! Hon fick köpt sig en hel del fint!!
Bla de där jeansen hon trånat efter på gina tricot!!
Fatta att man börjar fundera hur världen fungerar...när min lilla tjej 9 år får kämpa för att få in smalbenen i storlek 34!!!!!! Visst det är stretch å man vill att de ska sitta tight det fattar jag! Det vill ju jag själv!
 Men ändå kändes lite rubbat!! Jag fick endast med mig 3 par trosor och 3 par örhängen hem!!
Idag var jag duktig *s*
Skitsnygga var dom oxå!!!
Men skojakten misslyckades!! ittade inga som dög åt fröken....GAH! Men finns inte mycket bra skor till barn som är både snygga och varma och sköna!!! Och fotriktiga!!

I morgon blir det ett HÖGT tempo från morgon till kväll!!
 Så jag ska bara vänta på att bli tiress att gå på toa sen blir det sängen!!
Dock massa skoj bara men ändå!!!

1 kommentar:

  1. Vilken otur lr?!? Skit antenn!! Kul att ni hitta nåt.. Skor e alltid ett problem tycker ja.. Blir tillslut så där varm och aggressiv du vet;-)

    SvaraRadera