torsdag 11 oktober 2012

Måla naglarna kanske?

Men jävla hordator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den vägrar ju funka...stänga av sätta på stänga av sätta på!!

Dumma ;-/
Så där tappade jag fokuset mitt i bloggandet!!
Buhu!!
Nu är det i alla fall nyhetsmorgon!!
Vill se efter 10 idag just för det verkade väldans intressant!!!
Först se vem som tar hem nobelpriset!! YAY!!

Hepp ¨hopp till i morse!!
Våra mornar är numera fantastiska! Så har det inte alltid varit så det gör mig varm i hela kroppen!!
Det värsta är ju det där att jag ska ta mig ur sängen!
Men sen när det väl är gjort!! Då flyter allt så ljuvligt!!
Wilma struttar upp!! Har en stund med henne innan Peter å Vilda kommer ner!! <3
Hejdå hejdå till W å P!
Sedan jag å lillan liten stund tillsammans innan dagis!
Perfekt!!! Gillar att jag på morgonen har gott om tid till båda tjejerna!!
Vardagsmorgonen är ju bäst!!
Jojo sovmorgon är ju skönt men en gång i veckan är ju nästan som det kan kvitta!!!
Fast nästa v höstlov!!
Då blir det ju lite mer sovmorgon!!

Men nudå! 3 nätter utan min älskling!
Tur vi haft mycket mycket tid ihop de här dagarna innan!!!!
Då går 3 nätter fort som attans å snart får vi ligga igen!!!!
*s*

3 kommentarer:

  1. Ja det är great med tid på morgonen alla mår bättre av det.. Jag försöker komma ner först i köket och tända ljus och plocka fram frukosten så där lite mysigt du vet:-) stämningsfullt va ordet ja leta efter;-)
    De e ju långt kvar heller tills du rultar fram i en för liten morgonrock..

    SvaraRadera
  2. Fick ja för att ja inte förhandsgranska.. De e INTE långt kvar tills du rultar fram... Ska de ju va.. Grrr..

    SvaraRadera
  3. Haha...du e ju underbar!!! Älskar din blogg!!! :-*

    SvaraRadera