tisdag 9 oktober 2012

Bara värma mig med en kopp te sen så!!
Fixa iordning mig inför fikadate med fina Camilla!!
På det numera såkallade Brödboden....GAH!
Hur tänkte dom där?? Jo jag fattar budskapet...det är bröd dom sysslar med!
Men ändå!!

En tackad Wilma imorse med sina nya fina glänsande skridskor!!
Iår får hon allt ge sig iväg å åka lite oxå!!
Vi köper nya varje år å de har i stort sett enbart används vid skolåkningen!
Men nej skärpning iår!!
Det får bli en pappa aktivitet *s*
Så kan jag ligga hemma under filten å bara sova medans de fryser i ishallen!
MOHAHAHA
Fast ni vet jag kommer ju inte kunna hålla mig!! Jag älskar ju aktiviteter med barnen!!
Men ändå...vi kan ju turas om *s*

Jag har börjat längta efter julen!!
Tokmycket!!!!! 
Hoppas vi mirakulöst innan hunnit göra klart vårat sovrum!!!
Vi ska riva bort garderoberna å våran walking closet som är full av skit att man inte ens kan gå in där!!
I alla fall kommer det bli betydligt större å jag slipper skada mig varje gång jag går på toa om nätterna typ...det är ju inte alls roligt!!!
LÄNGTAR i alla fall!!
Å julgranen å de underbara julstjärnorna i fönstren!!
Jag älskar dom verkligen!!!!
Vill ha massor i varje lilla fönster!!
Kanske tom i källaren några småttisar!!
Å tomtar å tomtar lite överallt!!
Fast som vi har det nu har vi inte så många platser att ställa upp dom på!!
Så det får bli lite sparsamt med det iår!!
Sen ska jag äta julgodis till jag kräks!

3 kommentarer:

  1. Längtar oxå nåt väldigt efter julen. Den är välkommen i år! Vissa år stretar det emot i kroppen för att man inte alls vill släppa sommarn men nu är det bara att gilla läget.

    SvaraRadera
  2. Julstjärnor i fönstrena och knaster under skorna å så mysigt!!

    SvaraRadera
  3. Tack för idag fina du!!! Alltid trevligt me en fikadejt me dig!!! :-)
    I år blir första julen i mitt lilla hus.....lääängtar ja me!!! :-)

    SvaraRadera