fredag 5 oktober 2012

Ojsan!
Nu som först hamnade jag i soffan men foten i högläge!
Herregud vad ont jag har alltså!
Well sånt som händer å det går ju över!!

Började dagen med 3 sköna brudar eller 5 var det ju *s*
De små får vi väl oxå räkna med!!!
Lite god macka för var ju utsvulten efter den där grötfrukosten jag lurade i mig själv!
Måste sluta med det genast...tillbaka till ägg å keso för det mättar åtminstone!
Sedan lite ärenden med gubben, hämta ungar!
Eller möta Wilma mest!
Hon å kompisarna skulle till den ena sen den andra sen den tredje för att hämta kläder å grejer!
Är ju disco ikväll förstår ni!!
YAY
Mycket laddade tjejer!
Underbart!!

2 kommentarer:

  1. Ja gröt e inget vidare.. Disco är värtet!! Jag va en riktig discobrud!! Kommer ihåg att i ransberg dansa en på rad ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja oj, vilka härliga minnen man har från discona. Hångelhörna, danstävlingar, all spänning, hushålla med pengarna man fått till godiset =)

    SvaraRadera