söndag 7 oktober 2012

Hinkar te missbrukar rostemacka!!!
Jodå glutenfritt bröd är kanongott när man rostar!
Å smör ost å marmelad på det liksom!!
Det är ju söndag då måste man gotta sig lite *s*
Åh något annat lite trist när det kommer till gluten!!
HALLÅ VI TÅL VI INTE JULMUST!!!!!!!
*gråter en skvätt*
Varför har ingen sagt det??
Fast det kvittar väl nu eg...jorden skulle väl ändå gå under innan jul så!!
Jäkla typiskt iår kan jag tycka!
När vi är lediga för första ggn på typ 4 år!!!!
Så går jorden under liksom...hur tänkte dom där!!
Nej vet ni vad!
Jag ska fira jul!!!
OM DET SÅ BLIR DET SISTA JAG GÖR!!!
Helt ärligt så är jag glad att jag inte tror på sånt där trams, för trams är just var det är!
Bara någon mindre begåvad person som missuppfattat ett inlindat budskap!
It happends all the time!
Vill man inte bli missuppfattat får man vara RAK! Mycket RAK!
Fast mig gör det inget, jag blir gärna missuppfattad!
Jag är ju bara en helt vanlig liten människa!
En helt fantastisk sådan dock men i alla fall!!
Hade hur som helst en superkväll igår!!
Härliga tjejer på besök!
Godis å film!!
Å ungar lite överallt kändes det som men härligt ändå!!
Bara liiite övertrötta sådär på kvällningen!!
Missade väl typ halva filmen för jag har svårt att hålla tyst liksom!!
Men det var det värt!!
Å vet du vad Malin vi har mindre flugor idag!!
KORS I TAKET
Nu irrar dom mest runt å letar nu bostad!!!
Under diskbänken har jag ju sagt..in med er där!!

1 kommentar:

  1. Ja det var riktigt trevligt!! Skrattar alltid tillsammans med er;-) ja tog med et par flugor hem kanske...

    SvaraRadera