måndag 1 oktober 2012

Hello måndagkväll!!
Så tokigt att badhuset var stängt....!!
Vi som hade ett sånt där jobbigt bråk precis innan...
Ett sånt där som tar helt kål på en!!
Fy vill ju bara gråta!!! Så dumt det blir ibland...
Bara för att vi endast hittade ett par simglasögon...well well!!
Trötta ungar kan ju bli knasiga för inget!!
Avslutade ändå kvällen supermysigt med mys i soffan och ommöblering av sovrum och både tjejerna somnade mycket nöjda!! Vilda glad för vi flyttat hennes säng, hoppas det hjälper nu så hon får sova gott lillan! Ja och så att jag får sova oxå!! 
Wilma läste saga och jag fick natta henne för en gångs skull!!
Underbart faktiskt å riktigt mysigt!
Jag somnade till innan nio *s*
Men en dusch avklarad å nu lite soffhäng!
Sen må jag somna i god tid ikväll...är galet trött! Och hungrig...kan inte min kille komma upp ur källaren snart

1 kommentar:

  1. Men du kunde väl låtit barnen ha glasögonen och du kunde simmat utan.. Och sen stängt på de!! Illa!!

    SvaraRadera