lördag 1 december 2012

Men hallå där vilken trevlig lördagmorgon!!
Efter en natt med trångt i sängen!! Jag vill ha män och kvinnor i sängen inte barn!!
De tar såå himla stor plats!!! Skitungar!
MEN en gång om året är det helt ok! De hade många frågor och vi hade en mysig kväll!!
Det är nämligen så att Peters mormor Henny gick bort i veckan!
Hon var gammal och har levt ett fint liv men de undrar ju såklart i alla fall!!
Har ändå fått ligga i min egna säng många timmar och tog mig en lång å välbehövlig sovmorgon imorse!!
Frukost nu som först med fullsatt frukostbord!!
Jag å tjejerna plus deras bebisar *s*
En har sommar och en har vinter!
Japp så här sitter vi halvnakna alt fullt påklädda!
Jag valde datorn som mitt sällskap jag! Och tur var väl det för jag verkar bli själv här med 2 dockor ;)
Dom säger liksom inte så mycket!!

Igår var det disco för Wilma och bad för mig och Vilda!!
Vilda dök ner på botten på det djupa och hämtade ringar....simmade in till kanten och gjorde det igen...
I säkert 30 minuter oavbrutet!!
Så himla duktig, de båda har alltid varit vattendjur iofs!!
Men kul om Vilda nu kunde lära sig simma innan skolan, eller innan sommaren.
OJ vad det skulle underlätta för mig!
Med bebis å pool och sjö å allt vad det innebär!!
Så HEJA Vilda!!
Wilma kom hem mycket nöjd med kvällen!!!!

Idag laddar vi för Dop och sedan glöggfest!!!
Ska bli mycket skoj!!!!
Så fram till dess gör vi inte så mycket alls!!
Skön lördag helt enkelt!!!!

3 kommentarer:

  1. Klart det har frågor, de är ju som tur är inte vana vid döden. Så duktig Vilda är, jag blir verkligen imponerad. Ni har verkligen två tjejer som är duktiga i vattnet ja, men ni har ju varit duktiga på att bada massa med dem också. Det är ju det som är viktigt. Hade inte varit så duktig om hon bara varit van vid badkaret

    SvaraRadera
  2. Underlättar som hejsan m större barn å bebis!! Så smart skulle man varit alla ggr!

    SvaraRadera