lördag 29 december 2012

Att vara den personen som är tyst hellre än att skapa konflikt...
Att vara den som eg inte tycker det är så viktigt...
Att vara den som ger bort för att andra behöver det mer...
Att vara den som nöjer sig hellre än att vara gnällig och gapig..
Att vara den som ler och låtsas vara glad för någon annans skull...
Att vara jag!
Det finns stunder då jag tycker att det är jobbigt!
Det finns stunder då jag gråter och hjärtat värker!
När blev jag så osynlig?
Men vad hjälper det att känna och tycka?!
Leder ingenvart alls faktiskt!
Snart är jag hemma hos den som faktiskt alltid ser mig!
Oavsett om jag förtjänar det eller inte!!

3 kommentarer:

  1. Vore kul å få se dej flippa ur nån ggn ;) å visst syns du, fast kanske på ett sätt du inte ser. Visst skulle man bara vilja skrika ifrån nån ggn m ack så skönt det är å bara kunna stänga dörren å inte bry sig!! Kram

    SvaraRadera
  2. Kramar i massor till fantastiska dig!!! <3

    SvaraRadera