torsdag 27 december 2012

Herr Olsson hade en bonnagård......
Gah!
Inatt jobbar jag äntligen...då blir det jävlar i mig inga barnprogram!
5 söta flickor här hemma idag!
Så snälla och rara!
Då är mamman nöjd oxå!
Trots en sjukt dålig hårdag....för ärligt vad ska jag göra med det???
Inte långt ifrån att jag vill raka av skiten...det brukar betyda att det är en fägkris...
Måste börja färga håret varje vecka....herregud vilka problem jag har.
Ni ser ju!
Puh!
Lat undrar du Malin...undrar oxå varför...å gubben har väl aldrig kört med mig...så tyst med dig jag har det ju förträffligt bra.
Utom igårkväll...då var jag sur å hungrig!
Det klär mig inte att vara hungrig!
Å vinkväll ja tack god damn!
Ge mig lite alkohol! Eller alkoholfritt då!
Måååste vi styra upp!!
Å visst bloggar jag bra....är så när man får leka med Vildas platta!!
Undrar hur det går att lägga in bilder!
Vem vill ha en fin bild!?
Ja jag tänkte väl det!
 
Men herregud vet ni jag hittade just alla bilder från bloggens start 2006....
Det var roligt så nu kommer ni jämt få en massa favoriter!

Bilderna från när vi flyttade in.....hmmm hur har vi lyckats fylla huset på så kort tid...herregud här måste rensas allvarligt inom det närmaste!!!
Var ju gott om plats en gång i tiden!!!
Vart ska jag börja??
Well det ger med sig!!
Först måste jag renovera mig själv!
Ser ju ut som ett spöke!!!
Ett tjockt spöke!
Ja i alla fall bättre än ett blekt skelett!
Alltid nåt!!!

1 kommentar:

  1. Är ju gossens hem som växer!!! Å man ska va lite hmmm lat när man är gravid. Vem vinner på å flänga hit å dit?? Alkohol å nej fyyyy bubblan mår illa å vill kräkas bara jag hör/läser ordet.

    SvaraRadera