fredag 14 december 2012

Jahaja! 
Då sitter jag här i sängen, all by my self!!
Laptopen i knät..julmusten bredvid å ett gäng riesenkolor som sängsällskap!!
Kunde varit värre så klagar verkligen inte!!
Bara en tv nu som saknas, den står ju där i källaren å väntar liksom!!
Hmm, nej jag orkar inte bära upp den själv, även om den inte väger så mycket är den på tok för stor å otymplig! Så hepp, datorn duger gott åt mig som underhållning ikväll!
Hatar bara att det är så tyst när Peter jobbar.
Så om det finns nån som vill sitta å se på tv några timmar till jag somnat så vore det trevligt!
Jag vill inte umgås jag vill bara att det är lite ljud på nedervåningen!
Vi har en kanontv å blurayspelare å många bra filmer så help your self!
En fin hund som sällskap får du oxå!!!
Kan ju inte bli mycket bättre!!
Vill du även elda lite alltså lägga in lite ved nån gång ibland vore det kanon!!
Bara att ta vad du vill i skåpen och tror minsann det finns en del vin att dricka oxå!!!
Gott kaffe har vi oxå alltid!!!!

Har haft en sjukt bra fredag!!
Började bra med fika på rockcafeet vårat nya inneställe med godaste toastmackan på flera år!!!
Smakade nästan som den där på det där lilla stället vad det nu hette...han som alltid gav oss godis när vi hängde på Valentinos *s*
Hehe å då var det på fyllan så fatta hur god denna toasten idag var!!
Kan ha varit sällskapet oxå!!
4 fina flickor och så jag som har svårt att sköta mig!
Högljudd är jag visst oxå!
Jag fattar inget, jag som är en så beskedlig liten tjej!!
Kanske inte liten men beskedlig!
Well kanonstart i alla fall!!!
Hem å krama mina fina tjejer å gubbskrället!!
Som för övrigt är helt fantastisk!!
Många S** till dig darling!!
Tog oss en tur för att köpa kvällens film å lite annat nödvändigt en fredag!!
Hem igen å greja...äta..Peter åkte å jobba..
Jag å tjejerna såg på film!!
Modig!
Den var spännande, lite för spännande för vilda så hon lekte å valde sedan att se på smurfarnas jul i sin säng!! Himla smidigt det där!!
Å nu, är de båda två nattade!
Jag är inte alls så trött som jag brukar, känner mig pigg och lätt i sinnet!
Het galet skön känsla....gör mig dock rastlös å jag måste skaffa mig en hobby av nåt slag!!
Men...e ju lite mörkrädd....så e lite begränsad sähär när jag är ensam!!
Men bara inatt sedan dröjer det till torsdag igen!!
Gud så skönt!!
Tror minsann att jag har världens bästa jobb!!
Utan tvekan!!
Nästan jämt!!

Nej sova snart, känner mig otroligt nöjd, har hunnit med alla i familjen massor, hunnit umgås lyssna och ha det supertrevligt, kan inte begära mer!!
Life is good!!

3 kommentarer:

  1. Oh my gaadd, vilken härlig blogg du fått till hjärtat! Gjorde mig riktigt glad av att läsa. Njut av tystnaden så gott det går. Vet att det är svårt...Blir själv väldigt rastlös när jag är ensam eller om det är allt för tyst. Rockcafét har jag inte provat. Vore kanske nåt!

    SvaraRadera
  2. Vi testade det fiket och blev grymt besvikna sämsta servicen och inget fika utbud. Nä jag vill ha nån som kan le o säga ngt trevligt när jag väljer bland allt fika.

    SvaraRadera
  3. Ja!! "bara ni som hördes" fattar inget!! Men vi kan iaf få folk att le och till och komma fram småprata lite;-) Så kul vi har på våran kvalitetstid<3 jag vill oxå ha en hobby!! Kanske starta en förening lr nåt!! :-)

    SvaraRadera