fredag 28 december 2012

28 December
Ok...hejdå 2012 snart alltså!
Varit ett fantastiskt år på många vis.
Några händelser tar jag gärna bort men livet är ju inte alltid lätt.
Tänk bara så grymt att jag blivit gravid liksom....
Det trodde vi ju aldrig!
Å mina tjejer som blivit så stora och självständiga!
Kokar över av stolthet varje dag!!
Å du med darling börjar ju bli ordning på dig!
På mig oxå faktiskt och det kunde väl ingen tro!!!

Ja annars kör vi en jobbhelg som vanligt!
Det däremot är något jag hoppas blir annorlunda i framtiden. 
Jag vill att familjen ska ha lediga helger tillsamms!
Inte varje helg men varannan. 
Jag ska ju iofs bara jobba till mitten av april. Sen blir jag som jag nu känner hemma i 2 år!!
Det ska jag väl överleva??

Har idag hängt med min mamma en stund!
Jag älskar min mamma hon är så rolig..å vi har så skoj ihop!!
Vi är ju så lika!!


Hehe kolla vad jag hittade 
Över 5 år sedan!!
Tiden har gått fort å massa har hänt!
Det blir bara bättre och bättre....lillebror kommer komma till en perfekt familj!!
En perfekt mamma perfekt pappa och perfekta syskon!
Att vara vuxen å med en helt annan självkänsla är skönt!
Känner mig för det mesta lugn och trygg. Har stenkoll på hur jag vill ha det!
Man kan ha allt man vill ha faktiskt!!
Att vara trygg i livet är trevligt!
Det jobbiga blir enklare då!
Å nu har min darling äntligen samlat sig!
Så jag kan resa med gott samvete!
God damn ser jag fram emot ett år fullt av äventyr både ensam och med familjen!
Tjoho!!

1 kommentar: