tisdag 18 december 2012

Det känns tryggt när man frågar om maten innehåller gluten....personalen säger ja den är färsk vi får leverans varje dag??...och kocken inte ens vet vad gluten är!!??
Nice try!
Inte fan är det väl jag som har höga krav....stackarna kanske bara råkat hamna på fel ställe...ska du laga mat å servera bör du veta vad gluten är!!
Eller istället för att ljuga i alla fall fråga proffset!!
JAG alltså!
Det är jag som är proffset....eller googla för i helvete...tar en sekund!
Well!
Maten var i alla fall god idag! Och jag verkar överleva!
Det var härligt att träffa fina Linda oxå!
Var länge sen, dagarna rusar iväg för alla verkar det som!!

Det är ju mindre än en vecka kvar till julafton!!!
Så härligt att faktiskt vara ledig!!!
Känner mig lugn å sansad!
Gör jag väl iofs för det mesta!!
Tänkte ordna med det sista imorgon!!
Vi har inte huset fullt av julpynt i varje hörn! Det är jättemysigt men inget för oss!!
Julkänslan får vi mest av allt hemma hos mamma!
I alla fall för mig som firat ju där i 30 år!!
Så lördag lär jag väl känna julen komma ordentligt!!

Hepp nu vill Vilda vi ska se på film...alltså mamman sova middag!
Behöver det..somnade på tok för sent igår *s*

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är julstämning hos Gun!

    SvaraRadera
  2. Julen är alltid bäst där man firade den som barn

    SvaraRadera