måndag 3 december 2012

Det var länge sedan jag delade bilder jag gillar!!!
Men idag fick jag en så fantastisk bild framför mig att jag bara måste ha den här i bloggen!!
Den är bara för min egen skull precis som allt annat här eg!!
Så enjoy!!


Annars då!!??
Öppna förskolan idag!!
MYCKET roligt!!
Gillar att vara där!!
I alla fall med vissa sköna människor!!!
Ser fram emot turen dit imorgon eftermiddag!!!
Helgen var magisk!!
Att ha ledig lördag å vara pigg är det bästa som finns ibland!!!
Träffat goda vänner och haft det härligt!!
Avslutade helgen med min extremt romantiska man *s*
Thank u darling!
För allt!!
Slår ett slag för helgens dop!!
Herregud så fint å nu vet jag precis hur vårat ska gå till!!
Så tack söta du för bra inspiration!!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Ååååååhhhh, ungefär DÄR satte jag kaffet i fel strupe! Harkel harkel och tack för den min raring <3

    SvaraRadera
  2. Jag trodde först att han höll i en fjärrkontroll HAHAHAHA!!!!!!!

    SvaraRadera