tisdag 18 december 2012

Jag gråter och gråter!
För ALLT!!
AAGGHH
Jäkla jobbiga hormoner!!
Ser på nyheterna...gråter...ser på barnprogram...gråter...
Fick sms...gråter..herregud jag är ju bara så otroligt tacksam!!
Gråter av tacksamhet...!
Eller nåt!
Sen kom jag på att vi jobbar nu varje natt fram till julafton...men åh så smidigt!
Så håll tummarna för att vi håller oss friska!!
Å andra sidan kommer vi få jobba ändå så det är väl inget att tala om!
Å eftersom vi båda är hälsan själva blir vi inte sjuka!!
Eller?
Nej sällan faktiskt!
Eller bita ihop stämmer väl bättre!
Ja skit samma jag är otroligt tacksam över att vi båda har jobb som vi faktiskt gillar!
Och tjänar pengar som gör att barnen kommer att få en fantastisk jul!
För varesig man vill det eller inte så kostar jul pengar!
Ja nu när jag tänker efter så är det ju kanon att vi jobbar de här 5 nätterna!
Bådar gott inför min stundande födelsedag i januari!!
YAY
Önskar mig bara en sak!!
Inte så himla dyrt heller, max 2 nätters jobb...så!
Tänk att jag faktiskt fyller 34 år!!
Herregud det kan ingen tro så pigg å fräsch som jag är!!
Mest märkt det på att jag är en sådan klok kvinna!!

Eg idag hade jag tänkt att kasta mig i säng igen innan 08.00
För lillan har sovit hos mormor!!
MEN..fick ett skamligt förslag som jag hellre nappar på!!
Så frukost med bästa Peppe får det bli.
Bra mycket trevligare än sängen!!!

3 kommentarer:

  1. Å värre blir det, lipar ff för ALLT haha

    SvaraRadera
  2. Tur att det är hormonerna som spökar bara! Man blir för övrigt bara bättre (på allt) med åldern. Förutom att hjula eller stå på händer då förvisso för ryggen är ju som en gammal kärrings.

    SvaraRadera