måndag 31 december 2012

Har tänkt lite på mitt 2012 och finns inte mycket av det!
Eller jo såklart jag gör....men när hände det ena...när hände det andra!
Vad kan man blogga om? Vad gör man bäst i att hålla tyst om?
Malin gjorde en sån fin återblick med bilder!
Ska jag orka tänker jag!
Kanske det!
Flickorna leker ju sött i lekrummet. Ni vet det som skulle ha blivit mitt vinrum!!
Well bra blev det ändå!!

Åter till 2012
Jag började ju året med att fylla år!
33 år!!
Och det allra bästa som hände var att lille fina Noomi föddes!!

Februari inleddes med en resa vi inte talar om!
Sedan var det mest lunch med Peppe och vin med Cattis!
En bra månad alltså 
:-)

Mars fyllde min kille 36!
(Jag skrev 35 först)
Marina och Oseas var här <3
 

April april din dumma sill eller nåt sånt!
Fast faktiskt april var bra!

Maj det ni den minns jag!!
Jag kom igång med min löpning och älskade varje sekund!! Typ!
Mindre vin och inget gluten alls gjorde susen!!
Vårruset genomfördes galant!
Min bästa Wilma fyllde 9 år!!

Juni å vi välkomnar sommarlovet!
Lunchernoch lek och bad!!

Juli mera sommarlov och vi njuter av värme och tid tillsammans!
Jag lyckasnfå in mig mera vin vid några tillfällen...eller om det var i juni!!
Kan ha varit nu vi var på liseberg..kan ha varit en annan månad...vem vet men kul hade vi!
Sommarland när vad det?


Augusti....äntligen börjar skolan och dagis å jag kan återgå till att vara lyxhustru med onanitisdagar!

September samma sak...eller nej vet ni vad jag blir gravid!!
God damn det var skojigt, det är skojigt!

Oktober...kanonmånad med fina människor omkring...

November Vilda snäppan blir 5 år!!
 December härliga december....jul å jul å klappar å glada barn å vattenkoppor!,
Tjoho äntligen klar!,,,,,
Hade ju inte tid med det här...
En favorit får avsluta året!,

Ni är några fantastiska som gjort mitt år sååå härligt!
Tack tjejer o killar å ungar för det!!
Vet ni vi har varit på 2 dop iår men inget bröllop så det förväntar jag mig nästa år!!





2 kommentarer:

  1. Härligt år stumpan!!! 2013 lär bli minst lika bra för -det blir ju vad man gör det till, inte sant!?

    SvaraRadera
  2. Kanonbra återblick kära du!! Ja 2013 kommer bli fantastisk!! Vinkvällar, fika och massa skratt!! Sen kommer Gösta mä ju!!

    SvaraRadera