onsdag 28 november 2012

Bäst att jag bloggar lite!
Hittils har veckan varit super!!
Och massa skoj i helgen så lär bli en toppenvecka!!! *s*
Förutom min adventsångest....PUH!
Alla gör så fint å mysigt och hemtrevligt..
Å jag bara ränner runt å roar mig jag!!
När ska man hinna med???
Har satt upp en adventsljusstake...Å det var enbart för jag var tvungen att testa om den var liten nog..
Det var den så nu kan jag åka å köpa just 2 sådana till!!
Eg har jag lite mera planer för dem men..säger inget för antagligen blir det inte av ;)

Så måndagen då!!
Supertrevligt på öppna förskolan med lilltjejen!!
Jag å Vilda lunchade!!
Sedan på partaj hos fina L på kvällen!!
En kanondag!!
Natten ljuvlig!!

Tisdagen ännu bättre....
Lunch med Camilla!! 
Alltid lika trevligt!!! <3
Sedan öppna med lillan...Wilma drog till vännerna...
Peppe bjöd på smaskigt glutenfria lchf muffins!!
Så vi drog dit!!
Sen gick vi hem i mörkret!!!
Vilda är grym, ingen klagan trots att det var pissväder å mörkt!!!!!!!
Hon drog till mormor å jag å Wilma bäddade ner oss i soffan...
tror bestämt jag sov innan 19.30 ;-)

Sedan tyvärr legat med huvudvärk heeeela natten...
Nästan värre efter att gubben kom hem inatt nångång...AJAJ!
Fortfarande ont men överlever....blä för huvudvärk!!!
Nej...nu måste jag ta tag i detta hem....puh!
Städar jag allt idag kanske jag kan ägna förmiddagen imorgon åt att byta gardiner få fram tomtar å stjärnor å massa annat fint !!


1 kommentar:

  1. Alla börjar så himla tidigt i år med sina adventsgrejjer. Det är ju för bövelen bara november! (OK, jag förlåter dig Camilla eftersom du jobbar och vi kommer och invarderar huset på lördag) -men det verkar bara bli tidigare och tidigare varje år. Jag har kört heligt med den dag det är första advent - då pyntar vi, spelar stämningsfull julmusik och allt det där. Men i år tänker jag fuska lite som alla andra. Börjar på fredag tänkte jag så är det mysigt till lördagsmorgon =) Puss på dig min vän! Förbered dig på kramkalas på lördag för nu var det bra längesen sist jag fick klämma på dig! =)

    SvaraRadera