fredag 16 november 2012

Sitter här å njuter av livet!!
Ser fram emot att få ligga med Malcolm!!
Herregud alltså!!!
YAY
Ja han e säkert hur ung som helst men det kommer han undan med!!!
Ge hit lite lammkött till tanten!!
Yes Malin min verklighet är underbar! Fler människor borde leva där!!
Hit med er bara, alla är välkomna in!!! (nästan)

Sen har jag idag upptäckt ett allvarligt problem!!
Mina bröst är sååååå små....alltså pyttesmå :-/
Jag är sjukt besviken över att jag har minst bröst av ALLA!!
Gah....sitter å äter en massa fett å hoppas på att det ska lägga sig på rätt ställe!!
Annars blir det kniven!!!
I like them big u know!!

Nästan så jag inte vill klä av mig naken...fast bara nästan!!


6 kommentarer:

  1. Ljug om storleken men varning.. Säg inte att du har större än Rossie..

    SvaraRadera
  2. Hahahaa, små - eller huuuur! Fick en redigt bra bild på dina rattar på tjejkvällen you know. Tänk om man hade den klyftan =)

    SvaraRadera
  3. Du?? Små?? tjena....där ligger ja i lää så de skriker om det!!! Herregud qvinna.....klä av dig naken o va sjukt nöjd över din kropp!! We love it U know :-*

    SvaraRadera
  4. Små bröst ska det vara, spec fulast är stora bröst t liten kropp

    SvaraRadera
  5. men pucko han e ju våran syssling mohahaha

    SvaraRadera
  6. rockstar: what?! ska vara stora bröst de e nice:P

    SvaraRadera