måndag 12 november 2012

Idag kom Marina och Oseas på frukost!!!!!
Och stannade halva dagen *s*
Vi bakade muffins som blev sjukt fina!!!
Att glutenfria äggfria laktosfria muffins med frosting kan smaka så sjukt gott!!!
Alltså hur nyttiga som helst!!
Typ...om man inte räknar med alla dl socker!!!
Men värt det!!
Man orkar ju ändå bara en...å det roligaste är att pynta dom *s*
Jag är mycket nöjd med resultatet!!!

Och så skoj att få hänga med Oseas å syrran!!
Han är hur härlig som helst lillkillen!!!
Imorgon ska vi till Arena tillsammans å sen sover dom över!
Tjejerna längtar massa, speciellt Wilma som inte hunnit träffa dom knappt!!

Hur som helst...sedan var det hemmamys, pappan kom hem å lagade mat!!
Jag å Wilma gjorde läxan!
Hon är väldigt duktig på matten! Det gör mig glad!!!
Jag är inte jättebra på det nämligen, men å andra sidan mycket bra på andra saker!!
*s*
Badhuset med barnen + kompisar!!
Dom hade som vanligt jätteskoj!!
Jag å några andra mammor däremot blev lite väl upphetsade på ett gäng skitungar som var mer än vad jag tål....GAH!!! Jag ville eg skrika högt men höll relativt låg profil!!!
Nej inte tänka på det inte bra att hetsa upp sig!!

Väl hemma läste Wilma för syrran sen somnade hon sött med mamman bredvid!!
Och jag då...nu ligger jag här!!
I sängen...min nya säng..min alldeles spriljansnya madrass....fatta!!
Det tog bara ett år att få till rätt madrass!!!
Hade ju nästan vant mig vid nivåskillnaden...men nu du darling...!!!
Räknar med en magisk natt i drömmarnas värld!!

Å vet ni vad!!
Idag lyssnade vi på hjärtljuden!!
Helt underbart att höra hur den lilles hjärta slog fort fort!!
Precis sådär som den ska!!


Tack för lånet syrran det var häftigt!!
2 ggr idag *s*
Pappan å Wilma var ju tvungna att få höra ju!!!
Mitt hjärta däremot slår knappt...men det var väl bra med en lugn puls...lugnare än så går nog inte att få!
Alltså med min lugna vilopuls ska jag nu försöka somna!!!
Inte ett dugg trött eg....men kroppen skrek efter sängen!!



7 kommentarer:

  1. Vi har också haft det jättemysigt. Roligt att Oseas och Vilda lekte lite tillsammans. Och det var helt underbart att höra bebisens hjärta dunka, helt perfekt <3 Jag längtar efter lilla bebisen

    Blir jättekul imorgon också med bad

    SvaraRadera
  2. Jäkla ungar säger jag bara!!! Ååå saknar bökandet i magen i slutet... Längtan förväntant och irritationen över att aldrig komma t slutet, sen när den älskade lilla kommit så sprang tiden för fort

    SvaraRadera
  3. Åå bebis på G Grattis :-)
    /bojan

    SvaraRadera
  4. Är du gravid!!??
    Grattis isåfall :D

    SvaraRadera
  5. Men åh vilken fantastisk dag!!
    Bra att du höll låg profil... Hade inte jag gjort tyvärr.. Ja men iaf..
    Du är mycket duktig på bakfronten nu tycker ja , kanske får anlita dig snart då jag inte kommer nånstans...

    SvaraRadera
  6. Grattis till graviditeten! Vad härligt!!
    Kram!
    Catharina Samuelsson

    SvaraRadera
  7. Nåt alldeles magiskt det där att höra hjärtslagen! Inte utan att man saknar allt vad som rör graviditeter...;-)
    Glad för din skull att det är sådana toppendagar du har nu. Kraam!

    SvaraRadera