fredag 2 november 2012

Jahaja!
Jag bloggar dåligt har jag hört!!
True!

Fast sicken fredag!!!
Först en liten tågtur, busstur!
Sedan mötte fina Malin å Thyra upp!!
Frukost å fika på Villans!!!
Å vem fan behöver vetemjöl...det är ju bara skit!!!!
Sååå nöjd över att jag är grymt duktig på att hålla mig till glutenfritt!!!
Åt en fantastisk äggmacka med keso!!
Å en ljuvlig bakelse!
Maräng grädde å jätteblåbär!
Gud vad jag älskar  blåbär!!!
Så igen..inte skjutton någonsin kommer jag att äta det där hemska vetemjölet!
Ser ju vad det gör med folks hjärnor, det är riktigt otäckt!!
Många som inte klarar att stå emot...å blir helt igengeggade!!
Uäk!!
Gäller ju såklart inte alla!
Men ändå *s*
Jag behöver då i alla fall inte vetemjöl, fortsätter att gå ner i vikt oxå!!
Bara där en winsituation!!
Även om vissa delar verkar svullna men det gör mig inget!!
<3

Just det ja, var ju årliga besöket till tandläkaren för Vilda idag....hon var riktigt nervös men ojoj så bra det gick, är så härligt att se hur stolta de blir när de klarat av något de varit lite nervösa inför!!
Superstolt tjej här hemma nu som leker glatt i lekrummet *s*
Är ju sällan en annan har just den känslan numera, har ju gjort det mesta å sällan nervös inför nåt!
Man vet ju vad man har att vänta menar jag!
Eg lite synd för gud så skönt det är efteråt!!
Ska nog ta mig för nåt riktigt otäckt snart!!!
Eller nej!
Jag har nåt sjukt jävla otäckt framför mig så behöver ju inte alls göra det!!
Fy skjutton!!
Men det går bra det oxå....!

Jag å Peter har idag börjat tvätta soffan.....så nu si..kan självaste kungen komma hit å sätta sig!
Än så länge är vinsten 3 barbieskor, 25 kr, och lördagsgodiset funnit *s*
Så det lönar sig även att inte städa allt för ofta i soffan!!!
Blir en fröjd här att fredagsmysa ikväll!!!
Bara älsklingsWilma kommer hem!
Hon fick leka med kompisar för var hur pigg som helst när jag kom hem!
Hade bara varit sjuuuukt morgontrött imorse, säkert efter det sena kalaset igår!
Å nån gång om året kan man gott få bara vila upp sig!
Hon är så himla duktig att gå till skolan utan minsta gnäll varje dag så det var hon värd!!
Så skönt att hon älskar skolan!!
Och att hon har det så lätt med både matte svenska å no eller vad det nu är de har nu *s*
I alla fall otroligt skönt att allt fungerar så sjukt bra!
Men så är det nr man gör sig av med energitjuvar å skräp!
Då blir sinnet fritt å lyckligt!!
Å gluten!! Det gör oxå hjärnan kristallklar!
Joodå, testa efter några månader lär ni se en enorm skillnad!!

Har funderat på att jag borde lägga lite bilder i bloggen för blir ju så mycket trevligare att läsa då..
Men har inga som helst bildintryck att dela med mig av, det blir instagram som jag använder!
Kan ju iofs dela några här oxå...!!
Det får bli ett senare tillfälle!!
Nu är min datatid slut!!

2 kommentarer:

  1. Härlig blogg! Jag mådde oxå jättebra i magen när jag körde LCHF dvs inget mjöl (eller socker). Dock är ju jag en riktig sucker för bröd och gosaker så det får stå tillbaks lite. Fick bra ordning på magen av att bara hålla upp ett tag. Ska jag ju iofs inte deklarera högt idag då jag har makalöst ont i magen sen igår. Koliksmärtor och supersvullna tarmar som känns som falukorv när man trycker på magen.
    Jävla skitmage!

    Skönt att Wilma är så glad i skolan. Energitjuvar är aldrig bra att ha, vare sig man är stor eller liten.

    SvaraRadera
  2. Älskar läsa din blogg Babe!!! Den piggar alltid upp!! :-*
    Finns ju dom som bloggar mer sällan....*host...host* ;-)

    SvaraRadera