torsdag 15 november 2012

Brrr...kallt men friskt!!
Träffade på fina Linda efter dagis å blev en långfrukost på Brödboden!
*s*
Mycket trevligt!!
Även Nina kom å höll oss sällskap!
Trevligt med vuxenprat!!
Jag har ju varit väldigt trött och osocial på tok för länge nu!!
Så skärpning!!
Nu bara kolla lite bloggar å värma mig under filten i soffan!!
Snart dax för att hämta lilltjejen igen!!
Bra det så jag får nåt gjort här hemma!!
När jag är ensam hemma gör jag inget...får bara inget gjort!!
Så kom hem nu å ge mig lite energi *s*
Var på vc å tömde mig på blod idag oxå!!
Så nu kan nytt å friskt börja produceras!!

Just det...våran jäkla tv....den nya!!
GAH
Är jag helt dum i huvet eller vad är det frågan om...
Imorse fick jag inte fram nåt ljud å den var rosa...
Nu idag nu fattas det kanaler...helt knäppt!!
Jag som ville se hem till gården...grrr



1 kommentar: