torsdag 8 november 2012

JAG ÄR INTE LÄNGRE KOMATRÖTT
YAY
Underbart!!
Well jag tänker inte skryta om hur effektiv å hurtig jag är direkt men jag börjar se det framför mig!
Bara det är ett framsteg!!!
Svimmade inte av trötthet en endaste gång till å från dagis idag.
Plus att vi kunde shoppa lite på family house utan tröttatack!!
Hittade i alla fall nåt till kidsen.
Wilma växer så det knakar å inget passar plötsligt, känns som vi inte gör annat än köper kläder till henne!!
Och en farsdagpresent!!
Inte illa att vara ute i sååå god tid.
Nytt rekord för mig tror jag bestämt!!!
Min kille stannade hemma en timma med mig idag!!! *s*
Tjoho!!!
Eftersom vi nu inte får ligga på 3 nätter så var det guld värt!
Thank u baby!!!
Annars undrar jag vad skjutton det är som låter där ute...
Å vart har jag eg lagt min mobil.....!???
Jag behöver den ikväll/natt!
Nej nu ska jag å Vilda se på film!!
Sovgott

2 kommentarer:

  1. Halleluhja!!!! Äntligen börjar livet på nytt igen alltså :-P
    Skvaller snart tycker jag!!! :-) Har MAASSSOOOOR att berätta ;-)Puss!!

    SvaraRadera
  2. Du var ju så duktig där med farsdag presenten!! Men jag kom till skott till slut :-) En fin tavla har jag beställt som jag hoppas ska dyka upp vilken dag som helst förhoppningsvis.. :-)

    SvaraRadera