torsdag 22 november 2012

Sitter i lekrummet och ser på min lilla Vilda som är fullt upptagen med hennes lek!!
Ena playmobilmamman sitter käckt i bikini å ammar *s*
Jahaja så är det ju!
Har en superbikini för det ändamålet!
Lite mjukare lär jag ju va men det är ju bara mysigt!!
Det är så underbart att få så mycket kvalitetstid tillsammans med barnen!
För just dessa tillfällen när jag eg bara är i närheten, lyssnar när de vill berätta och har tid!!
Det är dom som är bäst!!
Ännu bättre är det ju när syrran oxå är hemma!
Men hon behöver lite mer tid på skola innan hon är redo för hemmaleken!!
Och mer tid med kompisar oxå för den delen!!

Inatt är det jobb för min del, samma med fredagsnatten!!!
Men det är riktigt skönt, jag gillar ju att jobba som jag gör nu!
Funkar otroligt bra, särskilt denna veckan den är bäst!!
Jodå jag sliter när jag är ifrån ungarna 2 nätter i rad...men helt ärligt vad är eg det!!??
Ingenting i jämfördelse, har sagt det förut!!
Det är ju inte så att dom inte har det bra...herregud de sover i sina egna sängar med deras fantastiska pappa som sköter om dom, torsdagsmyset är ju det bästa dom vet på veckan!!
Med världens bästa pappa!!!
Filmmys och popcorn *s*

Så jag ska njuta av lugnet bara jag!!
Så är jag som ny på lördag igen!!


1 kommentar:

  1. Det tycker jag du gör rätt i. Njut av stillheten och dröm dig bort

    SvaraRadera