måndag 4 juni 2012

Visste ni det??
Att jag är snyggt intelligent!!?
Japp det stämmer! Tror det är den absolut finaste komplimang ever!

Och imorse fick jag SOVMORGON!
Ska inte tjata ut den men förvånad är väl nyckelordet där *s*
Wilma studsade iväg till skolan som vanligt!!
Vilda sover..ja ni vet hon somnade ju sådär ok igår :-D

Jag hinkar i mig kaffe!
Inte för att jag är trött! Har legat i sängen många timmar inatt, inte sovit skitbra men godkänt!!
Utan för att det är så jävla gott helt enkelt!

Ikväll är det Timbuktu med familjen!
Håller tummarna för uppehåll!!!
Då blir det ju bra mycket trevligare!!
Att göra sig snygg är väl att glömma kan jag tro...vinterkläder lär det ju bli!!
Fast först...så är det kolla in min prinsessa när hon sjunger på uppåner!
Vilda e ledig idag dagen i ära..

Nu..när jag sitter här med kaffet...ångrar jag att jag inte gick upp kl sex å tog en kort springtur, det här håller ju inte...skärpning på mig!!
Men men idag får bli vilodagen då!!
Imorgon kör vi igen!
Sveriges nationaldag och allt!!
Jag vill åka till karlsborg, inte varit där nångång faktiskt!
Hoppas jag får med mig hela familjen.
Om inte annat min trogna följeslagare Vilda!! *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar