lördag 23 juni 2012

Att ha orealistiska krav!
Om det nu är så att jag har det?
Vart gör man av dom, de finns ju där å vill inte försvinna.
När man längtar så mycket att det värker i hjärtat, såpass att det blir en mer eller mindre fysisk smärta i hela kroppen, så man inte kan ligga still,,,,så man vrider å vänder på sig men den försvinner ändå inte...den längtan måste ju få finnas??
Eller?
Vart ska jag lägga den då?
Finns det nån särskild plats för denna längtan efter närhet?
Hur gör alla ensamma människor?
Hur gör ni för att acceptera?
Jag är kanske en sådan person som vill ha mera närhet än de flesta..vad vet jag!
Jag har bara mig själv att jämföra med!!!
Myskudde funkar inte *s*

1 kommentar:

  1. Sunt att du längtar så mkt!! Det visar att du bryr dig och lever med kärlek i hjärtat.//Cattis

    SvaraRadera