onsdag 6 juni 2012

Gårdagen var ju kanonhärlig!!


Uppehåll under picknicken!! Supermysigt faktiskt!
Tjejerna sprang mest runt med kompisar och röjde typ överallt *s*
Jag sörplade vin å snackade med goa människor!


Öronproppar påväg in!! *s*
Supertaggade å spanade efter Timbuktu en massa...lääänge innan!!
Vilda stod oxå där jätte förväntansfull.
Jag frågade henne om hon visste vad vi väntade på..
NEJ haha...förklarade men hon var mest glad över den härliga stämningen tror jag!
Mest småtjejer som väntade!
Jag tror han ville ligga med mig faktiskt!
Mest för att jag var den enda som eg var gammal nog *s*
HAHA


Här får Joanna armen signerad!
En annan har ju en läcker autograf på bhn då!! *s*
Men den får ni inte se!!
Kanonskoj var det, roligaste var nog när jag å otroligt roligt A! haha..
Stackars barnen i kön tyckte vi var skitpinsamma!
Men vi hade roligast!
Ja ni har väl sett min bild..inte den snyggaste på mig kanske men det bjuder jag på!!
Puss mina fina!
Nu ska jag göra mig respektabel å dra till karlsborg!!

1 kommentar: