lördag 2 juni 2012

Grr....jag skulle lägga in bilder men datorn bara låser sig å strular!
Så skit samma då!!
Datorer är verkligen inte min grej!

Fast stolt över att jag fick igång ljudet på skype...yay.
Med lite tips av Johan iofs men ändå!
Kanonsmidigt ju.
Pratade med syrran i 2 timmar typ.
Helt gratis oxå plus att man kan se varandra.
Och vi fick ju höra Oseas oxå!!
*s*
Vilda och jag var ju själva igår..
IGEN..
Skitungen är hos en kompis å sover över.
Men de var så glada och spralliga och förväntansfulla!
Kunde liksom inte säga nej då....
Nu är det ju bara 2 veckor kvar till sommarlovet oxå så!!
Gud vad jag längtar efter att sola och bada!!!
Strandhäng med ungarna!
Vänner!
Och grillkvällar med min älskling!!!
Det blir nog kanon det! Fast ny grill måste vi nog ha!
Eller står den kvar i källaren tro...hmm...! Får nog kolla det!

Inatt e jag ensam igen!
Men sen....4!!!!! nätter tillsammans!!!
Det blir prima det!
Och så kommer mitt bästa löparsällskap hem...
Så jag kommer iväg nånting!!

Nej..skölja ur håret kanske...färgade det igår å det e ju fan omöjligt att få bort allt.
Sen är det ankspringet som gället!
Å häng med fina Linda!

1 kommentar:

  1. Ja det var lättare att prata när det kom ljud på :-P Jättetrevligt, får vi göra flera gånger när vi bägge sitter själva utan gubbar

    SvaraRadera