tisdag 26 juni 2012

Datatimmen e kommen!
Wilma simskola!
*s*
Blev förresten en skitbra dag igår!!
Jag ryckte upp mig, ungicks med ungarna å lagade smarrig mat!
En del av familjen Angel kom å vi bakade *s*
Lite ironiskt faktiskt med tanke på bloggen på förmiddagen!!
Men det var eg mest Peppe som bakade, jag å Noomi kollade på!
Barnen lekte å var så goda vänner hela tiden!
<3
Sedan resten av kvällen pärlades det!
Jag gjorde tacos å jag å tjejerna mös framför tvn!
Saknar min darling som JOBBAR!

Nu på morgonen har det pärlats mera!
Så nu är här invaderats med ena rummet lera....andra rummet pärlor...alltså köket...så vi får äta i tvrummet *s*
Ingen som klagade igår i alla fall!!

Sol idag....eller i alla fall uppehåll, blir knappast strandhäng med lite trädgårdsgöra!
Typ klippa gräset!!
Är inte så mycket annat å göra i våran trädgård.

Ikväll ska jag till gymmet....fan pinsamt att jag inte varit där på evigheter...!!
Men men bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar