måndag 4 juni 2012

05.00
Vet du om att du är, den vackraste i världen!!
GÄÄÄSP...Jaja jag vet..jag ska gå upp!!
Kravlade mig ur sängen...på med kläder...drack vatten!


Ser jag inte sjukt taggad ut *s*

Fick en present oxå!
SÅÅ glad! 
Tack snälla fina du!! <3

07.00
Hemma, väcka Wilma!!
Kokade gröt å hon äter verkligen som en häst..finns det inte mer??
GAH...hur mycket plats har du i din lilla mage gumman!!
När Peter och Wilma åkt kastade jag mig i säng..
Ojsan..ungefär 08.15 sov jag som en stock!!
Tänker inte dela med mig om när jag och Vilda gick upp!
Tänker inte heller gnälla ikväll när lilltjejen inte vill somna tidigt *s*

Tar första kaffet för idag på tok för sent...men men...regnet öser ner å här ska vi då inte anstränga oss för mycket idag....blir nog glo hemma till i em!
E sådär skoj att gå i regn...!!!
Men men...finns inga dåliga väder va...
Skitsnack if u ask me!
Jag vill ha sol!!
Har ju lyckats få lite färg,..inte mycket men för att vara jag är det bra jobbat *s*

2 kommentarer:

  1. Sjukt snygg som alltid!!! Men kl 05!! E du från vettet männska??!! :-)<3
    I detta skitväder får man bara vara o slappa...skulle ja me göra om de inte va så att jobbet kallade på mig i kväll!! :-)

    SvaraRadera
  2. Gött att gå o lägga sig efter morgonspring.

    SvaraRadera