torsdag 28 juni 2012

Ojoj vad solen hjälper till för humöret!
På topp nu känner jag å har faktiskt hittat en perfekt rytm med med sommarlov jobb å träning!
Håll i sig nu fina humöret *s*
Få ungarna i säng i bättre tid är det eg det enda vi måste få till oxå...men e ju såååå svårt å lägga sig nu.
Sova kan vi göra när det regnar å hela långa vintern!
Är dock rätt röd på vissa platser på kroppen så kan inte alls glassa i solen lika mycket som jag vill.
Skuggig hängmatta iofs är ju inte fy skam det heller!!

Började dagen med en cykeltur till gymmet!
En timmas Zumba...svettades som fan å roligt är det oxå!
Hem...släpade fram slangen ute å kastade av mig svettiga kläder.
Älskar att duscha ute, spartanskt med en enkel vattenslang!
Inte så snyggt direkt men ljuvligt!!
På med bikinin..en kanna kaffe sen kom fina Camilla med barn å höll oss sällskap i solen!
Supermysigt!!

Sedan har jag solat å solat å solat, hängt tvätt...lunch med lillan bara då Peter å Wilma drog till skövde för at inhandla den efterlängtade mobilen *s*
 Legat å snackat med Vilda i hängmattan!!
Hunden badade hon oxå å gick sedan på eget äventyr till grannen *s*
Haha...

Nu inväntar vi mamma å håkan som ska hjälpa till att få ner den där förbannade gungställningen...jag tänkte gräva lite minsann!!!
Behöver bara nån som pekar vart jag ska börja liksom!!
Å i morgon...lite svalkande vin hos fina Cattis <3

1 kommentar: