söndag 3 juni 2012

Alltså...det är fan inte långt ifrån att man vill gnälla på vädret!!!
Helt ärligt vad är det frågan om!!
SOL hit nu tack!
Att masa sig till solariet känns hur jobbigt som helst..
en cykel kanske...se om jag kan hämta hit den jag fått.
Fast först å främst ett lås ju!!
Less på att folk är sånna svin och stjäl...helt ärligt vem snor någon annans cykel.
Jag tycker verkligen inte att man ska behöva låsa eg...
Man tar helt enkelt inte folks saker..
Grr...!!

Min fina Wilma är iväg på kalas...det var för övrigt magiskt att ha henne hemma lördagkväll!
Och att jag var hemma tidigt oxå!
Supermys, vi såg en helt fantastisk film.


Sjukt bra faktiskt!
Råkade sappa in på den.
Ska nog köpa den så jag kan se från början å utan en 4 åring som pratar konstant!!!!
Wilma tyckte oxå om den!
Stängde till och med av datorn!

Idag ska jag försöka få nån fason på svinstian!!
*STOR SUCK*
Men nu blrjar jag få nån form av panikångest å känns som om jag kvävs av all skit...så måste liksom för att överleva..i morgon vill jag ut å springa TIDIGT. TYP 4 


4 kommentarer:

  1. Får oxå bryt när det är stökigt/skitigt hemma. Gört bara, så mår du bättre sen!

    SvaraRadera
  2. Ja man blir harmonisk på ett annat sätt i ett nystädat hem

    SvaraRadera
  3. haha då borde jag vara harmonisk jämt;)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja Carina du borde fan va världens harmoniskaste människa ;)
    Jag fick röjt i barnens rum så där hängde dom resten av kvällen..det var härligt <3

    SvaraRadera