måndag 18 juni 2012

Eg önskar jag mig en dator...eller inte!!
Klarar mig fint med mobilen men bloggandet blir ju lidande...å läsa blogg blir det inte mycket heller!
Så en liten läsplatta till frun kanske darling *s*
Wilma är iväg på simskolan!
Håller tummarna för att hon gillar det!
Var inte helt nöjd med att man skulle gympa oxå..å jag fattar verkligen!
Trist!!


Jag och Vilda missbrukar finncrisp!
Så jävla gott!!
Blir sommarens måste!
Det och den där vitlökscremefraishen!!
YAY
Behöver eg bara det å några flaskor välkylt vitt!!!

JAG VILL HA SOL!
JAG VILL LIGGA PÅ STRANDEN!!

Men vilken underbar fredag vi hade!!!
Magisk från början till slut!
Tack alla inblandade!!
Ni är grymma!!

2 kommentarer:

  1. Tack själv!!!
    Simskolan - är den varje dag??? Har inte anmält Filippa då hon inte ville i år. Dumt kanske slog det mig imorse....Man måste ju kunna simma. Dock simmar hon galant under vatten och då brukar det ta sig ovanför vattnet strax därefter. Kanske kan ligga lite lågt ändå men funderar på att kolla om det finns plats fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Ja vart i helsike är solen??? Vinet kvittar m strandhäng vill jag ha

    SvaraRadera