torsdag 22 mars 2012

Vilken ljuvlig dag vi har!!!
Sitter ute i solen och njuter av livet och mina fina glada ungar!
De har släpat ut typ allt vi äger å har i filtar kuddar och täcken! *s*
Men va fan..barn måste ju få lov att vara barn..inte värre än att plocka undan det innan kvällen!!
Vi packade alltid massa grejer å byggde rum både ute och inne och överallt när vi var barn!
Minns det än idag! 
Roligt hade vi alltid *s* I alla fall jag!!

Tidigare idag var jag å Vilda i kyrkan!
Både fin fina J och ljuvliga D var där!
Så jag är mycket nöjd med den turen!!
Min sociala stimulans har idag varit optimal...så jag är mycket nöjd!
Älskar aktiviteterna vi är på..saknar dock att det blir mindre på familjecentralen men så är det ju!
Min lilla tjej e inte längre så liten å livet förändrar sig ju hela tiden.
Det är ju faktiskt något bra!
Att utvecklas som människa! 
Tänk så som barn utvecklas...i en rasande fart...när vi blir vuxna är det många som verkar fastna...!
Men men..alla är ju olika!
Det är ju fantastiskt faktiskt!!

Nej..nu ska jag skicka ett snuskigt sms till min man å hoppas han kommer hem tidigare *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar