lördag 24 mars 2012

I´m feeling great!!
I´m feeling awesome!
Åja!
En bättre start på dagen har jag inte kunnat få!
Nu kan fan inget gå fel!!!
INGET

Väl i skövde fick jag en stund på supermysiga nya cafet på station..rekomenderar att ni ser till att ha en stund över om ni ska ut att resa..underbart gott kaffe och riktigt nice att bara kolla in förväntansfulla människor som är påväg ut att resa! Särskilt såhär en lördagsmorgon!

Sen träffade jag ju mr drömprins på ica!!!
Tjoho!!
Ljuvliga lördag..å solen skiner!!
Trippat med lätta steg sedan resten av dagen!!
Fick hjälp av en supergullig kille till senare *s*
Ja jag har nog blivit så gammal att jag verkligen uppskattar söta små killar!!
Så välkammade å lena å fina!
*s*
Thank u baby!

Låtit skivan från melodifestivalen fått gå runt här...å helt ärligt!!
Det är bara Danny..Ja David såklart *s* Loreen, Mattias givetvis...Molly..även om hennes hemska naivitet(kan man stava så) får mig lite småirriterad..! Ulrik för han e så söt *s*
Dead by april..givetvis..DU vet varför!!
Thorsten..otippad!!
Och hör å häpna RANELID...Låten funkar när man inget ser..."Mamma jag måste kräkas" .. Nej inte alls nu när man kan föreställa sig något helt annat!
Blev visst en del ändå som funkade!
Men idag mest Danny för idag känner jag mig grym!!



1 kommentar: