tisdag 20 mars 2012

Jo jag gjorde det!
Jag duschade...skandal jag vet!
Men jag tror faktiskt jag kommer få bebisspya igen!
*s*
Så det så!!

Darling plockade upp mig å Vilda hos fina P.
Hämtade upp Wilma hos kompisarna å hämtade hem lite mat!
Barnen å mamma och H ville ha från pizzerian..
Jag å gubben tog oss lite kina!
Kanongott å trevligt med sällskapet!
Sedan var det mysa ner sig i soffan med Trassel!
Kanonfilm verkligen!
Mamma var förvånad över att vi inte berättat att det var en snygg kille med..
Ops....
Ska aldrig hända igen!!

Idag har jag gjort det där som jag aldrig annars får tid till!
Jepp...alldeles ensam några timmar!
Inte fy skam det heller!!

Nu om ca 3 minuter måste jag dra för att hämta tjejerna.
Sedan ska vi till fina C!
Jag borde ätit lunch känner jag men e så trist att laga själv så får bli en banan!

Kanske att jag återkommer ikväll om jag inte somnar!

Miss u baby!
Du vet vem du är...


1 kommentar:

  1. Hej.
    Vet inte om jag sagt det förr, men Välkommen som följare på min blogg. Jag är skitdålig på hur det där funkar och vem som kommit till eftersom det inte tycks gå i turordning...så du kanske har funnits där ett tag...=P.

    Kul att du ville vara med iaf.
    Gillar dina inlägg =).

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera