tisdag 27 mars 2012


"Gillar och supportar din egentid av hela mitt hjärta"

Men åh baby det var ju fint sagt!
*s*
Även om det var av egoistiska skäl...men det gör inget! Jag har oxå en tanke bakom allt jag gör och säger..kanske inte alltid kan verka som det men johodå!
DET har jag allt!

Fina J ringde å bjöd in mig på lunch!!
Tjoho! JA TACK!
Kanongott och ljuvligt sällskap!
Kaffe och en bit mörk choklad på det och förmiddagen blev komplett!
Precis sådär härlig som jag gillar!!

Lillpluttan hämtades och en skön promenad hemåt!
Wilma väntade redan på oss!
Så goa vänner idag ungarna!
Skönt att se dom då!
Pysslades nåt rymdaktigt för fulla muggar!
Sedan var det ju dax för Wilma att dra in till stan med mormor och en kusin!
Jag tvingades ta tag i skiten här hemma men nu är det värsta gjort!!
Vilda har mest varit ute, är ljuvligt nu när man kan låta altandörren stå öppen och det är alldeles ljummet ute..underbart! Våren är grym!
Jag är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar