måndag 19 mars 2012

Hipp hipp!
HURRA HURRA HURRA

Idag blir mitt nyp 36 år!
Han jobbade i natt så ingen morgonkalas!
Men ikväll...äntligen en natt tillsammans...
Har varit väldigt få den senaste månaden så man uppskattar de desto mera!!
 

Men helt ärligt i morse...SNÖ
Jag trodde det var nåt slags skämt när jag tittade ut...!!
SNÖ
Jaja bara gilla läget!
Småflickorna väcktes och frukost intogs!
Påklädning och ut i blåsten!!!
Vilda mysigt nedbäddad i kärran!
Off we go!!
Skolan nästa anhalt!
Wilma möttes av goa vänner!
Krama å glada tillrop!
Är härligt att se henne i skolan, hur bra det går!
Gör mamman stolt!!

Nu en liten sväng i soffan å kolla barnprogram...jag läser mina bloggar *s*
Snart kommer darling då blir det kaffe och pussar!!

3 kommentarer:

  1. Hohoo, en ny blogg! =) Trevligt!!! Krama Peter från oss alla idag!! Hoppas ni får en mysig kväll.

    SvaraRadera
  2. Nytt e det nya!
    Klart vi får en kanonkväll <3
    Kramarna är levererade!!

    SvaraRadera
  3. Länka mig din gamla blogg honey!!!!

    SvaraRadera