söndag 25 mars 2012

Måndagen är här!
Allt är som det ska vara!
Wilma i skolan Vilda ligger å ser på gladiatorerna!!
Jag missbrukar kaffe!
Som med facit i hand borde vara den enda dryck jag intar *s*
På sin höjd lite vin en fredagskväll!!
Lördagen var kanonskoj!
Jag var som vanligt för mycket!!!
Planen att hålla låg profil funkade väl i 10 minuter kanske...
Hey thats just me!

Idag har jag träningsvärk...en otränad kvinna i sina bästa år borde inte dansa så pass!!
Men det hinner gå över till nästa gång *s*

Igår då!
Då var det familjen hela dagen som gällde!
Lillan kom hem ljuvligt söt från mormor!! Vi gick till fårakullen å grillade med ett skönt gäng!
Underbart skönt å tur jag kunde snika mig in på P å de sjukt goda biffarna!
Måste jag göra nån dag!!
Hem igen...då var Wilma här med kompisarna!
Ett glatt gäng <3

Sedan gick vi å fikade på Villans!
Hem å kröp ner i soffan...tror minsann jag somnade till å vips så var maten klar *s*

Idag behöver jag handla....undrar om P kan köpa ut *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar